DONDE ESTAMOS

Dirección: Passeig Sant Joan, 25 pral 2ª

08010 Barcelona, España

Teléfono: 93 659 19 71

E-mail: info@assiapl.com

Web: www.assiapl.com

El seu nom (requerit)

El seu e-mail (requerit)

Assumpte

El seu missatge

Captcha
captcha

Quienes somos?

Empresa fundada en el año 1999 formada por profesionales con amplia experiencia en el mantenimento de hardware, paragramas y telecomunicaciones, estamos certificados por los principales fabricantes de hardware y software. Atendemos los servicios tanto via telefónica como presencial en nombre de nuestros fabricantes. Comenzamos en el 1999 en el mantenimiento e instalación de sistemas Novell, Unix, Windows Server y Linux.

  • Servidores de última generación con 99.9% de línea time garantizado.

  • Tenemos un equipo especializado para atenderte.

  • Nos mantenemos actualizados con la última tecnología.

  • Nuestra experiencia nos avala, puede confiar en nosotros.

  • Compruebe nuestra calidad de servicio usando cualquiera de nuestros productos.

FUNCIONA
RÁPIDO
GARANTIZADO
EFECTIVO

Sobre nosotros

Els servidors han estat i són actualment la nostra especialitat, tenim servidors dedicats de diferents marques HP, Fujitsu i Supermicro, els quals ara estem implementant en el núvol per donar també serveis en el núvol. Sobre els sistemes operatius treballem amb Windows 2012 i Linux principalment.
En aquests moments tenim servidors Windows protegits per VPN configurades en Linux.
També estem començant a implementar el Microsoft Azure per ampliar el nostre avançat portfoli de servidors dedicats, virtuals i en el núvo
l.

Nuestros puntos fuertes

Nuestro objectivo es conseguir la mejor solución con el mejor hardware y software según las necesidades de nuestros clientes que para nosotros son lo más importante y esto lo hacemos como primera prioridad de la empresa.

    Responde plenamente lo que el contenido se ve muy bién
    Barras de desplazaamiento impresionante para mostrar el contenido
    Codigos cortes increibles cargados con opciones

Ho fonamentem en servidors locals i remots que sempre treballen en el núvol, amb aplicacions de correu i també de Gestió , sempre vigilant la seguretat de les instal•lacions del client tant de forma local com el nostre núvol privat del qual disposem.

Nosaltres ens comprometem a cercar per els nostres clients les sol·lucions mes adequades tant per la qüestió econòmica com professional dintre dels millors proveïdors de maquinari i programari.
Ens agrada compartir des de el primer moment els seus projectes, amb el nostre assessorament i continuar en tot el procés de la instal·lació o de la configuració de un nou producte de maquinari o de programari.